Klachten
Wij zullen altijd ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk te voorzien met onze services en producten. Maar, het kan wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, wat natuurlijk erg vervelend is. We willen u daarom vragen om uw klacht in detail en per mail naar ons te sturen, dit kan naar klachten@q8commerce.nl. Zodra wij uw mail hebben ontvangen, zullen wij binnen 2 werkdagen met een geschikte oplossing komen.
Lost onze oplossing uw klacht niet of niet voldoende op, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.